
El president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, va fer un buit en la seua agenda durant la seua visita institucional a València aquest dimecres per a acostar-se a Sueca, localitat natal de l’assagista Joan Fuster (1922-1992).
El director del museu, Salvador Ortells, ha mostrat al president català les instal·lacions del Espai Fuster, acompanyat per l’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, i pel regidor de Cultura, Vladimir Micó. Així, Aragonès ha pogut entrar al centre de documentació i a l’aula didàctica de la casa museu.
El seu homòleg valencià, que compta en el seu govern amb destacats «fusterians» com el conseller Vicent Soler, ha preferit no acompanyar-lo.
Al matí, Puig li ha regalat al seu homòleg català quatre llibres: Vent del poble, del poeta Miguel Hernández; Llibre de meravelles de Vicent Andrés Estellés; Gràcies per la propina, de Ferran Torrent, i el més recent Noruega, de l’escriptor Rafa Lahuerta, tot un fenomen literari ambientat als carrers de la ciutat de València en les últimes dècades.
