ANNA notícies: mitjà republicà de la Mediterrània Occidental sense subvencions ni publicitat.
Direcció: Andreu Purroi i Sesé. Producció: Incuba comunicació global. Contacte: anna@xarxaneta.org
Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si té foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

28 febrer 2010

El PCPV arreplega en dues hores més de 500 signatures per la trasparència dels comptes de la Casa Reial

Classificat com a: Notícies — PCPV @ 18:51 pm

Recollida de signatures per la transparència de la Casa ReialEl PCPV va eixir el dissabte al matí al carrer a València, Castelló i Alacant per a llançar en el País Valencià la campanya “En què gastes els meus diners?” impulsada pel Partit Comunista d’Espanya, per a demanar transparència en els comptes de la Casa Reial.
El matí es va desenvolupar amb absoluta normalitat i molts ciutadans es van acostar a les taules on els comunistes explicaven la necessitat de transparència en els comptes de totes les institucions, i per descomptat, en les de la Casa Reial, que enguany rep de nou 9 milions d’euros de les arques públiques.

El Secretari General del PCPV, Alfredo Albornos, va estar present en la taula que els comunistes van posar en la capital, on quasi 250 persones van signar la petició de rendició de comptes de la Casa Reial. Albornos va considerar com “molt positiva” la jornada i d’excel·lent “l’acollida popular a la iniciativa que va engegar el PCE a principis d’enguany”.

A través de la campanya es reclama “que els comptes del Cap de l’Estat, ja siga Casa Reial com és en l’actualitat o Presidència de la República, com pugues ser-lo en un futur, han de ser públiques pel que presentem davant la Comissió de Peticions del Congrés la Petició que s’articulen els mecanismes necessaris perquè es puguen conèixer de forma pública la destinació dels fons que els Pressupostos Generals de l’Estat atorguen al funcionament de la Casa Reial, així com l’ús que es dóna als regals que es reben en funció de Cap de l’Estat”.

Secretaria de Comunicació del PCPV

No estan permesos els comentaris.

Powered by WordPress