ANNA notícies: mitjà republicà de la Mediterrània Occidental sense subvencions ni publicitat.
Direcció: Andreu Purroi i Sesé. Producció: Incuba comunicació global. Contacte: anna@xarxaneta.org
Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si té foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

6 novembre 2009

El BLOC de la Marina Alta demana la gratuïtat de l’AP-7

Classificat com a: Notícies — ANNA_Marina_Alta @ 10:32 am Editar això

El secretariat comarcal del BLOC NACIONALISTA VALENCIÀ, en un comunicat, li recorda a Fomento la proposició no de llei aprovada ara fa un any a les Corts Valencianes, per la qual es sol•licitava la gratuïtat de l’autopista AP-7 al seu pas per la Marina Alta. Esta proposta de resolució va comptar amb el suport del grup parlamentari popular i del Bloc, i amb l’abstenció del Psoe.

Esta iniciativa, “sense precedents al País Valencià”, és conseqüència d’una moció aprovada per unanimitat a l’ajuntament del Poble Nou de Benitatxell a instàncies del Bloc, que requeria a les diferents administracions supramunicipals a implicar-se amb el greu problema del trànsit al Poble Nou i a la Marina Alta en general. A més, per al BLOC és de justícia que aquest tram siga gratuït mentre els ciutadans de la Marina Alta no tinguen opció d’usar el transport públic per la no construcció de la necessària connexió ferroviària amb Gandia: de fet, el passat dimecres, 27 de maig, PP i PSOE van votar a les Corts Valencianes en contra d’una Proposició No de LLei presentada pel grup del BLOC-Compromís que reclamava l’immediat acord entre la Generalitat i el Govern de Madrid per construir el tren Gandia-Oliva-Dénia. És a dir, que “mentre els representants del PP i el PSOE dels pobles de la Safor i la Marina Alta reclamen el tren Gandia-Oliva-Dénia ELS SEUS “JEFES” A VALÈNCIA I A MADRID voten contra aquesta necessària línia de ferrocarril (que torna a brillar per la seua absència en els pressupostos de l’Estat). Ni Francisco Camps (PP), ni Jorge Alarte (PSOE), ni Zapatero, ni Rajoy volen el tren Gandia-Oliva-Dénia. Està clar que PP i PSOE NO van a defensar els nostres interessos”.

El secretari general del BLOC i diputat a les Corts Valencianes, Enric Morera, recordarà en breu a la si de les Corts que un any després de l’aprovació de la iniciativa esmentada al principi encara no ha rebut resposta per part del ministeri de Foment. “Ni ara amb José Blanco ni abans amb Magdalena Álvarez”.

El BLOC vol deixar ben clar que “som l’única formació política capaç de fer-li front als problemes més immediats i greus de la societat valenciana, atur, comunicacions, sanitat, ensenyament, etc… Des de l’honestedat i amb transparència en la gestió que ens caracteritza”.

Comments are closed.

Funcionant amb WordPress