ANNA notícies: mitjà de l'Arc Mediterrani sense subvencions ni publicitat, amb INDEPENDÈNCIA total.
Direcció: Andreu Purroi i Sesé. Producció: Incuba comunicació global. Contacte: anna@xarxaneta.org
Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si té foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

30 setembre 2008

Iniciativa demana contundència al Delegat del Govern davant les agressions feixistes al País Valencià

Classificat com a: Notícies — INICIATIVA-PV @ 2:14 pm Editar això

    García Latorre “demanem que es realitze una investigació a fons d’allò ocorregut a Gandia i s’inicie un procés d’il•legalització del grup agressor per actes de terrorisme de carrer”

Iniciativa del Poble Valencià ha demanat hui responsabilitats al Delegat del Govern per permetre concentracions feixistes de grups radicals davant de manifestacions lúdiques i festives, com al Correllengua de divendres passat a Gandia on fou agredida una regidora del Bloc.

Per al portaveu d’Iniciativa Fco. García Latorre “les agressions dels grups feixistes a l’esquerra i al nacionalisme són continues, exigim una major contundència per part de la delegació de govern. En altres llocs de l’estat l’actuació enfront d’este tipus de violència al carrer es totalment diferent, tots sabem que si açò passara al País Basc l’actuació de les forces de seguretat seria totalment diferent”.

“Des d’Iniciativa demanem que es realitze una investigació a fons d’allò ocorregut a Gandia i s’inicie un procés d’il•legalització del grup agressor per actes de terrorisme de carrer. És vergonyosa la impunitat feixista al País Valencià mentre les agressions a persones, partits, sindicats i entitats no deixen de produir-se”, ha declarat el portaveu ecosocialista.

Comments are closed.

Funcionant amb WordPress