ANNA notícies: mitjà republicà de la Mediterrània Occidental sense subvencions ni publicitat.
Direcció: Andreu Purroi i Sesé. Producció: Incuba comunicació global. Contacte: anna@xarxaneta.org
Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si té foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

9 agost 2008

Tanquen el web Red Voltaire per un article sobre Sarkozy

Classificat com a: Notícies — ANNA_Portbou @ 13:22 pm Editar això

[font: Redacció eldebat.cat 08/08/2008] E. P.
La coneguda pàgina web Red Voltaire ha estat desactivada després que s’hi publiqués un article del polèmic periodista Thierry Meyssan en el qual es denuncia una presumpta vinculació del president de França, Nicolas Sarkozy, amb la CIA.Segons informacions recollides pel web madrileny La República aquest tancament està vinculat amb la publicació de l’article.La Red Voltaire és una organització que aposta per la llibertat d’expressió i té caràcter internacional. Fou fundada a França el 1994 i està situada a París. Promou la llibertat i el laïcisme.
El seu president és el mateix Thierry Meyssan, membre del Partit Radical d’Esquerra, que s’ha especialitzat en fer investigacions al voltant de l’extrema dreta, l’Església Catòlica i l’11-S. Meyssan va presidir el col·loqui Axis for Peace 2005, que va reunir a més de 130 participants (intel·lectuals, diplomàtics, polítics, periodistes, etc.) provinents de 37 països, per debatre sobre la situació internacional i convocar a una mobilització popular en favor del dret internacional, la pau al món i contra la corrent neoconservadora i l’imperialisme nord-americà.

Fer un comentari

Identificat com . Eixir »

XHTML: Podeu usar les següents marques: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>

Funcionant amb WordPress