Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si tè foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

30 maig 2008

Iniciativa mostra els dubtes sobre l’operació del Centre de Convencions de Castelló

Classificat com a: Notícies — Iniciativa @ 12:23 pm

El portaveu d’Iniciativa a Castelló, Vicent Grau, ha exposat avui els grans dubtes que existeixen sobre la presetació virtual del Centre de Convencions de Castelló, per part del Consell.
Segons Grau “ que presenten, de nou, una insubstancial maqueta, d’una idea que ni té projecte, ni pressupost, ni cap justificació d’urgència, sembla més a una maniobra del PP dins de la seua guerra intestina, que no un anunci real”. Per al portaveu ecosocialista “ el PP té afició malaltissa pels projectes faraònics virtuals, els quals eternitza i mai acaba fent ( Ciudad de las Lenguas, Aeroport, Parc Mundo Ilusión, Waterfront…etc), i entre presentacions, propagandes, actes oficials i contractes, passa el temps, es malversen els diners i despisten a l’opinió pública.
En eixe extrem, Grau ha afirmat que sembla precipitada aquesta presentació, d’un projecte del que no hi ha res “ sembla, que el calendari l’ha marcat la crisi del PP i les tibantors pel poder del partit en Camps i Carlos Fabra; el segon va acusant al Consell de cert oblit institucional de les comarques de Castelló, per marcar el seu territori, i el Consell, li respon amb una maqueta digna de les nines de “pin i pon”, i mentre, no es parla de la crisi del PP; i de les operacions del Costa en l’assalt al poder del partit conservador”.
Iniciativa ja ha enregistrat una bateria de preguntes al Conseller d’Economia, del qual depèn la societat Sociedad Proyectos Temáticos de la Comunidad Valenciana, que és qui en teoria ha de finançar aquest projecte, perquè explique quina despesa ocaisonarà el Centre a les arques públiques, entre la construcció, la redacció del projecte i les consultories adients. Igualment, com saber com revertirà aquesta inversió en el benefici de la ciutadania, així com si la gestió del centre serà públic o privada”.
Segons el portaveu ecosocialista “sembla un poc irresponsable, en plena crisi econòmica, on el Consell, després de malgastar, està en números rojos, que en lloc de prendre accions polítiques per a millorar la qualitat de vida de les persones, que estan patint els efectes d’aquesta crisi, continuen amb la seua política de virtualitats, de malgastament de recursos públics, per al lluïment persona”
Igualment, Grau ha afirmat que és preocupant la voracitat de l’ajuntament per fer desaparèixer les zones agrícolas del terme municipal “ el PP, en lloc de fer créixer la ciutat de manera raonable, integrant els barris perifèrics a la ciutat, incorporant els barris al mateix nuclis, aposta per créixer, de manera bàrbara, cap a zones de conreu, on s’ubiquen tots els projectes de dubtosa utilitat, com ara el recinte de mercats”
Castelló, a 30 de maig de 2008
GABINET DE PREMSA D’INICIATIVA DEL POBLE VALENCIÀ

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress