Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si tè foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

30 abril 2008

Intersindical Valenciana fa una crida a la participació en el 1 maig. El Sindicat participarà en les manifestacions convocades.

Classificat com a: Notícies — Intersindical @ 11:20 am

Intersindical Valenciana participarà el primer de maig en les manifestacions convocades a València, Alacant i Castelló amb un lema i un bloc propi. En Alacant i Castelló sota el lema “compromís de solidaritat” i a València junt al Col.lectiu Autònom de Treballadors (CAT) i el COS amb el lema “compromís de lluita i solidaritat”.
Per a Intersindical Valenciana la participació en aquest data assenyalada és força important i per això fa una crida al conjunt de les treballadores i treballadors a fer-ho.
Intersindical Valenciana reivindica que aquesta data no siga tan sols una data de festa sinó de lluita i reivindicació per aconseguir acabar amb les desigualtats, l’explotació i les discriminacions en tots els àmbits.
Per acabar, Intersindical Valenciana vol fer palesa la seua critica a les pretensions del govern de la Generalitat Valenciana de fer signar un contracte de ciutadania a les persones immigrants en considerar-ho discriminatori i xenòfob.
València, 30 d’abril de 2008

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress