Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si tè foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

28 desembre 2007

Setge a EUPV des de Madrid

Classificat com a: Notícies — ANNA @ 9:13 pm

Un comentari a “Setge a EUPV des de Madrid”

  1. PCPV comenta:

    L’anomenat “portavoz de la Ejecutiva Federal de Izquierda Unida” no té vergonya. Qui és ell per a dir que l’Assemblea (”electoral”) d’EUPV “se hizo mal”, quan precisament la Sindicatura de Greuges d’EUPV, on estan presents totes les seues sensibilitats, ha ratificat per unanimitat que es va fer correctament? Com s’atreveix cínicament a dir que respecta la seua voluntat quan vol fer una consulta fraudulenta per a oposar-se als seues acords? A més, en el summum de la desvergonyia, vol posar en la seua papereta els noms dels que ja han estat elegits, sense consultar-lis i per a confondre a la gent. I això, a més, quan tothom sap que la suposada candidata alternativa Isaura Navarro és realment la candidata de la coalició Bloc-IPV-EE que es vol presentar enfront d’EUPV.
    Aquestos centralistes que no accepten la sobirania d’EUPV per a elegir les seues candidatures d’acord amb els seus Estatuts són uns èmuls de Felip V que han de ser rebutjat per tots els valencians i valencianes que tinguen una mica de vergonya. Qui els faça el joc (i no parle solament d’IPV, sinò dels seus coaligats) haurà de donar comptes davant el poble valencià.

    Rafael Pla López
    secretari de Formació i Debat d’EUPV

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress