Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si tè foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

28 desembre 2007

Presentació als mitjans de comunicació del nou partit “REPÚBLICA VALENCIANA - partit valencianista europeu”.

Classificat com a: Notícies — tagarinet @ 7:20 pm

A les 12:30 hores d’aquest 28 de desembre, ha estat feta la presentació oficial als mitjans de comunicació, del partit de nou encuny que es presenta a la societat valenciana amb el nom de: “REPÚBLICA VALENCIANA - partit valencianista europeu”, al temps que s’ha anunciat la intenció de presentar-se a les properes Eleccions Generals, en coalició amb Estat Valencià i Esquerra Nacionalista Valenciana.

La notícia a vilaweb
>Es constitueix República Valenciana, nou partit independentista valencià
Hi donen suport històrics del valencianisme com Víctor Baeta o Vicent Gisbert

> La notícia a EL MERCANTIL VALENCIANO digital

> A la mateixa hora el Bloc convocava una altra roda de premsa

2 comentaris a “Presentació als mitjans de comunicació del nou partit “REPÚBLICA VALENCIANA - partit valencianista europeu”.”

  1. janagar comenta:

    Amic i company Víctor:
    ¿açò és allò que deies que “els valencians hem d’estar units”? ¿Açò justifica deixar un partit per anar a juntar-se amb aquells que diuen que el valencià no és català i que a més, en les darreres eleccions han demostrat tot el seu poder electoral? ¿Ja no estaves disposat a romandre en minoria dins del BLOC? ¿Per a açò vam convertir el BLOC en un partit explícitament republicà al darrer congrés?.
    Sincerament, amic Víctor, i em dol dir-t’ho, perquè saps que hem estat junts en activitats pel nostre País, dins i fora de les nostres fronteres i t’aprecie, però amb açò li has donat la raó a aquells que t’acusen d’anar de flor en flor.
    Deixar el BLOC, que és l’únic camí que té el nostre poble per recuperar la dignitat em sembla un error. I sobretot per anar a aliar-se amb el partit dels defensors de l’actual Lo Rat Penat actual. I t’ho dic com amic, ja ho saps.

  2. Josep Algarra comenta:

    Amic i company (republicà i sobiranista) Xavi:
    El que t’ha desinformat ho ha fet molt bé.
    Salut, sobirania i república.
    Josep Algarra de RV-pve

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress