ANNA notícies: mitjà republicà de la Mediterrània Occidental sense subvencions ni publicitat.
Direcció: Andreu Purroi i Sesé. Producció: Incuba comunicació global. Contacte: anna@xarxaneta.org
Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si té foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

11 novembre 2007

Marina Albiol matisa el titular d’ANNA notícies

Classificat com a: Notícies — ANNA @ 19:48 pm Editar això

Matisació
Em sembla que el titular que heu triat no és massa encertat o jo no em vaig explicar bé. Jo sempre he apostat i aposte per la unitat d’acció de l’esquerra, com no pot ser d’altra manera, i crec que en certa mesura el Compromís buscava aquest objectius (amb tots els peròs que cadascú li posem). Ara bé, ara per ara el Compromís no es pot reeditar perquè ha hagut qui s’ha encarregat de fer-ho impossible i els responsables tenen noms i cognoms. Jo continuaré apostant per trobar-nos en el treball diari (tots els qui ens considerem d’esquerres) però als propers comicis electorals Esquerra Unida no pot fer cap acord amb qui ha finiquitat el darrer. Però a més comença a haver una bretxa ideològica difícil de salvar que es mostra amb declaracions com les que van fer els dos diputats del Bloc sobre la defensa dels valors republicans a Les Corts.
Per això us demane si podeu matisar eixe titular o, si preferiu, podeu penjar aquest text.
Gràcies
Marina Albiol

Fer un comentari

Identificat com . Eixir »

XHTML: Podeu usar les següents marques: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>

Funcionant amb WordPress