Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si tè foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

30 octubre 2007

El Consell presenta una Pressupostos continuistes per al 2008

Classificat com a: Notícies — ANNA_J.Sorribes @ 12:25 pm

El govern valencià culpa Madrid de la manca d’inversió pública en els pressupostos del 2008
Insisteix que cal revisar el model de finançament en relació a l’augment de població
Els pressupostos de la Generalitat Valenciana per al 2008 preveuen un increment del 3,5% de les inversions públiques, només dues dècimes per sobre de la previsió del creixement de riquesa, segons que ha admès el conseller d’Economia, Gerard Camps. En números globals, entre despeses i ingressos, els comptes són de 13.828 milions, un 7,2% més que l’exercici anterior. Camps ha justificat el poc augment inversor per la negativa del govern espanyol de revisar el model de finançament i tenir en compte l’augment de la població.
El conseller ha dit que el govern de Madrid hauria de transferir cinc cents milions extra, els quals, ha afegit, es destinarien a àrees socials. Això, segons Camps, acabaria amb el ‘desequilibri vertical’ actual. Les àrees on creix més el pressupost per al 2008 són les de Governació, Indústria i Benestar. Per contra, on es destinen menys diners respecte el 2007 és a les conselleries d’Infrastructures i Transports, Medi Ambient i Urbanisme i Agricultura.
Camps va presentar ahir el projecte de llei dels pressupostos a la presidenta de les Corts
Sense novetats
Pel PSPV, els comptes per al 2008 no són gens il·lusionants, perquè són pràcticament iguals que els del 2007. I per Compromís del País Valencià els pressupostos també representen la línia continuista del PP. A més, la diputada Mireia Mollà ha criticat que el govern vulgui fer veure que els comptes són socials, quan al seu parer l’executiu desatén les polítiques d’Educació, Sanitat i Benestar.

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress