ANNA notícies: mitjà de l'Arc Mediterrani sense subvencions ni publicitat, amb INDEPENDÈNCIA total.
Direcció: Andreu Purroi i Sesé. Producció: Incuba comunicació global. Contacte: anna@xarxaneta.org
Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si té foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

27 agost 2007

“ELS 210″: Documental de la lluita portada a terme pels treballadors i treballadores de SAS Abrera

Classificat com a: Notícies — CGT @ 8:11 pm

El pròxim divendres dia 31 d’Agost a les 23:30 hores, s’emetrà pel Canal 33 de la Televisió de Catalunya, dins del programa “El màster”.

FITXA TÈCNICA “ELS 210” SINOPSI
El febrer del 2007, l’empresa SAS, que produeix complements d’automoció per a la multinacional SEAT comunica als seus treballadors el tancament de la planta que té a Abrera. La plantilla, formada per 210 treballadors, decideix tancar-se a la fàbrica i iniciar un periple de mobilitzacions per denunciar el que consideren un tancament irregular i injustificat de la planta i per exigir que es mantinguin els seus llocs de treball. Mentre el comitè d’empresa lidera les negociacions amb la direcció i organitza les mobilitzacions, els treballadors es tanquen dins la fàbrica mantenint els torns horaris de treball. Dones embarassades, matrimonis que perden junts la feina, homes i dones en edat crítica per tornar a trobar un lloc de treball conformen el retrat social que vol mostrar el reportatge documental “Els 210”. En ple segle XXI i en una societat globalitzada, la lluita sindical pels drets laborals continua plenament vigent.

Un reportatge d’Albert Casas, Arantza Diez iTomàs Ferreres
Imatge Carles de la Encarnación iMiguel Ángel García
Imatge SAS Martí Solà
Muntatge Tomàs Ferreres
Realització MIQT Dani Pons

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress