ANNA notícies: mitjà de l'Arc Mediterrani sense subvencions ni publicitat, amb INDEPENDÈNCIA total.
Direcció: Andreu Purroi i Sesé. Producció: Incuba comunicació global. Contacte: anna@xarxaneta.org
Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si té foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

26 juliol 2007

Anasagasti (PNB-EAJ) qualifica en el seu blog la Família Reial espanyola de “colla de ganduls”

Classificat com a: Notícies — utopiaXXI @ 7:09 pm

    Compara la Família Reial espanyola amb l’anglesa i lamenta que “en el Madrid del PSOE no se la pot tocar ni amb el pètal d’una rosa”
    “Se m’ha dit que és millor” la Monarquia a que “el president sigui Aznar, i jo contesto que si ho fos Aznar seria per votació popular i a aquest [Joan Carles I] el va posar Franco, un general assassí i colpista, i que al cap de cinc anys a l’Aznar se l’enviaria cap a casa mentre que aquests, com a molt, se’n pot fer una caricatura”.
    “Dos mesos de vacances, un Bribón nou, caceres i absències, però el que importa és el dibuixet”

Iñaki Anasagasti, senador del PNB i secretari primer de la Cambra Alta qualifica en el seu blog personal de “colla de ganduls” als membres de la Família Reial, a la qual qualifica de “impresentable”.
Anasagasti compara la Família Reial espanyola amb l’anglesa i lamenta que mentre la corona britànica “no és intocable”, a la monarquia espanyola, escriu, “en el Madrid del PSOE no se la pot tocar ni amb el pètal d’una rosa”.
En el post, titulat El Bribón, Anasagasti fa referència al nou veler estrenat per la Família Reial, el catorzè construit per l’armador José Cusí, “amic del Rei i company habitual de frachatelas esportives”.
“Data de caducitat”
Anasagasti considera, en relació al segrest de la penúltima portada d’El Jueves, que “aquest és el veritable escàndol i no el dibuix [d’El Jueves], i davant d’això -continua- el jutge Del Olmo no fa absolutament res”. “Dos mesos de vacances, un Bribón nou, caceres i absències, però el que importa és el dibuixet”, afegeix el senador del PNB, que vaticina que l’estada de la Família Reial als palaus de la Zarzuela i Miravent “té data de caducitat” i que “la gent comença a despertar”.
El parlamentari basc, que qualifica la Família Reial d’”impresentable, envoltada de censura de premsa i amb un nivell d’embafament de la majoria cap a una institució caduca que clama al cel”, considera que tot és culpa “d’un PSOE cortesà i pilota”. I afegeix: “Se m’ha dit que és millor” la Monarquia a que “el president sigui Aznar, i jo contesto que si ho fos Aznar seria per votació popular i a aquest [Joan Carles I] el va posar Franco, un general assassí i colpista, i que al cap de cinc anys a l’Aznar se l’enviaria cap a casa mentre que aquests, com a molt, se’n pot fer una caricatura”.

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress