Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si tè foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

30 desembre 2006

La necessitat d’un canvi NOTA DE PREMSA BLOC DE BENICÀSSIM

Classificat com a: Notícies — blocplanaalta @ 11:32 pm

NOTA DE PREMSA BLOC DE BENICÀSSIM
La necessitat d’un canvi
Des del Bloc fem una crida a tots els ciutadans de Benicàssim perquè davant del desgavell polític, la incoherència i els espectacles circenses que hem hagut d’empassar-nos durant els dos anys de la moció de censura tinguen la capacitat de votar pel canvi polític al nostre poble.
Com a partit de l’oposició, no pretenem fer una crítica gratuïta, ni abocar pessimisme sobre eixe futur meravellós que proclamen des d’ARB i des del PP, que sembla més un conte de fades que la realitat preocupant de Benicàssim. Ja fa molt de temps, que els dos grups polítics que intenten governar, ens estan demostrant cada dia que el seu pacte pel poder amb la moció de censura esta donant una imatge que barreja el ridícul, el surrealisme i la burla als ciutadans, amb votacions que semblen representacions teatrals al saló de plens, mostrant així un greu menyspreu a tots els ciutadans del municipi. A nosaltres ens dóna vergonya aquesta imatge política d’enfrontament entre els ARB-PP, i no trobem cap explicació de les actuacions de la regidora díscola del PP que no ha sigut, ni tan sols, expulsada del Partit Popular. Ens preocupa aquesta imatge pública dels qui representen el municipi i que en vistes a les pròximes eleccions, ja van cadascun pel seu costat.
Se’ns acusa de fumigar de pessimisme l’opinió pública, amb valoracions sobre l’estat de la neteja als carrers o la denuncia de l’augment de les valoracions cadastrals, però són qüestions com aquestes les que afecten directament els ciutadans.
Benicàssim, 30 de desembre de 2006
J.A. Casañ
Regidor del BLOC
Ajuntament de Benicàssim

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress