EL BLOC CRITICA BARBERÀ PER L’ESTAT LAMENTABLE DE LES INSTAL·LACIONS ESPORTIVES DEL LLIT DEL TURIA
Mansanet: “Grau hauria de deixar per uns moments el seu luxós despatx i fer un volta pel llit vell del riu per observar de primera ma com estan les instal·lacions esportives”
El secretari del BLOC i candidat a l’alcaldia de València, Joan Mansanet, ha criticat este matí al regidor d’Esports de l’Ajuntament de València, Cristóbal Grau, pel “lamentable estat” en què es troben les instal·lacions esportives del vell llit del Túria i, sobretot, per la manca de “sensibilitat de l’equip de govern del PP envers l’esport base, que es demostra fent una simple ullada a l’ estat d’aquestes instal·lacions”.
Joan Mansanet ha explicat que “tot i que el regidor i president de la Fundació Esportiva Municipal exhibeix amb orgull el certificat ISO 9000, el ben cert és que els vestuaris del àrbitres de futbol tenen uns escassos 15 m2, les dutxes són insalubres. De fet, és habitual que no les facen servir. I la il·luminació consta de dues simples perilles de 100 watts amb un fil penjant, un panorama tercermundista”.
El candidat nacionalista ha afegit, a més, que “si la infrastructura es així de lamentable, el terreny de joc no està en millors condicions. En aquest sentit, no hi ha banquetes per als jugadors suplents, el terreny esta pedregós, etc.”.
Segons Mansanet, “Cristóbal Grau hauria de deixar per uns moments el seu luxós despatx i fer un volta pel llit vell del riu per observar de primera ma com estan les instal·lacions esportives. Esta actitud de Grau i Barberà cap el futbol base contrasta, però, amb la catifa que li posen al Sr. Soler, permetent-li fer un estadi de futbol sobre uns terrenys que estaven destinats a un ús públic”. “En efecte, la doble vara de medir de la dreta valenciana es mostra amb tota la seua intensitat en aquest exemple”, ha conclòs Mansanet.








