ANNA notícies: mitjà de l'Arc Mediterrani sense subvencions ni publicitat, amb INDEPENDÈNCIA total.
Direcció: Andreu Purroi i Sesé. Producció: Incuba comunicació global. Contacte: anna@xarxaneta.org
Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si té foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

24 novembre 2006

EL BLOC MANIFESTA EL SUPORT A LES MOBILITZACIONS VEÏNALS PER DENUNCIAR LES OBRES DEL CABANYAL

Classificat com a: Notícies — BLOC @ 3:29 pm

Mansanet critica l’alcaldessa de València, Rita Barberà, per l’autisme social que practica i pel tracte despectiu que està mantenint amb els veïns dels barris del Marítims

El secretari del BLOC de València i candidat nacionalista a l’alcaldia, Joan Mansanet, ha criticat este matí l’alcaldessa de València, Rita Barberà, per l’autisme social que practica i pel tracte despectiu que està mantenint amb els veïns i veïnes del Cabanyal-Canyamelar. I ha aprofitat l’ocasió per manifestar el suport dels nacionalistes a les mobilitzacions veïnals organitzades per denunciar les obres que estan trasbalsant els barris del Marítim i la vida quotidiana de tants i tants ciutadans.

Joan Mansanet ha criticat, sobretot, el fet que no haja mediat cap tipus de comunicació entre l’administració municipal i els veïns. El candidat nacionalista ha destacat la mala gestió de Rita Barberà al respecte, que han provocat unes mobilitzacions veïnals més que justificades i que estan en la base de la convocatòria d’un ple, a un horari intempestiu, hui divendres. “Per què, si no, hauria de convocar un plenari a una hora no habitual?”, s’ha preguntat Mansanet.

Mansanet ha informat que, ahir dijous, el col•lectiu del BLOC del Marítim va mantindre una reunió de treball amb el vice-president de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar per conèixer de primera ma les reivindicacions veïnals al respecte de les nombrossísimes obres que assoten el barris. Mansanet ha compartit l’argumentació que donen els veïns en el sentit que els canals de comunicació amb Rita Barberà són inexistents i que ningú els ha explicat l’abast d’unes obres que estan col•lapsant el barri.

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress