Pasqual Barceló (coordinador d’EU-Alcalà de Xivert): recurrir a préstecs mentre hi ha diners en caixa és malbaratar recursos
Segons el coordinador del col·lectiu local d’Esquerra Unida a Alcalà de Xivert-Alcossebre Pasqual Barceló, recurrir a préstecs mentres hi ha diners en caixa és malbarat recursos “ Així pensem a Alcalà-Alcossebre i és per això que, encara que considerem oportú el projecte de condicionament de la llar dels Jubilats d’Alcalà, no podem entendre ni donar suport a que hi havent 1.234.935’22 € de romanents de tresoreria (caixa) per a despeses generals, es tinga que recurrir a préstecs per a realitzar dos projectes valorats en 64.498’31 € i pagar uns interessos que ens podem estalviar.
Nosaltres donem suport a les propostes si ens semblen lògiques i positives per al municipi i no depenent de qui les proposa.
El nostre representant a l’Ajuntament, En Manuel Navarro, és, probablement, la persona de més llarga trajectòria socio-cultural de la història recent d’Alcalà-Alcossebre, sempre ha estat i està allí on cal ajudar sense cobrar, Club de Fútbol, Coral Gaspatxera, Grup de Teatre, Creu Roja Espanyola…, ens representa dignament i sempre porta a les sessions plenàries la veu del Col·lectiu









juliol 28th, 2006 at 8:50 pm
Partido Popular (PP) 1.073 vots 30,75% 5 regidors
Partido Socialista Obrero Español (PSOE) 1.063 vots 30,47% 4 regidors
Esquerra Unida + Esquerra Valenciana : ENTESA 358 vots 10,26% 1 regidor
Agrupación Independiente Alcalà - Alcosebre (AIAA) 303 vots 8,68% 1 regidor
Grupo Indp. Popular de Alcalà de Xivert-Alcosebre (GIPAXA) 263 vots 7,54% 1 regidor
Bloc Nacionalista Valencià (BLOC) 232 vots 6,65% 1 regidor
Iniciativa Ciutadana (IC) 197 vots 5,65% 0 regidors