EL PP CONTRACTA A JESUS MONTESINOS PER A FER ELS “ESTUDIS” DE MUNDO ILUSIÓN ( JOSETY 2)
EL PP CONTRACTA A JESUS MONTESINOS PER A FER ELS “ESTUDIS” DE MUNDO ILUSIÓN ( JOSETY 2)
L’empresa va ser incrita fa poc mes de dos mesos en el registre
L’anunci fet avui pel vice president del Consell, de la contractació per 40.000 € a l’empresa Peonia per fer les tasques de consultoria i analisi de mercat, sense saber molt bé quina és la tasca que ha de fer, recorda molt a la col•locació de l’insigne Josety en la Ciudad de las Lenguas; col•locar als seus principals “mamporrers dialèctics” per alimentar-se directament de les arques públiques.
PEonia, l’empresa de la qual Jesus Montesinos és administrador únic, va ser constituda en abril del 2006, i inscrita en el registre el mes passat, per tant, possiblement, la tasca “d’assessorament” a la Generalitat per a vore si és factible o no un parc temàtic en Mundo Ilusión, serà la seua primera i qui sap si escliva tasca. Campos no ha estat capaç d’aclarar la funció concreta d’aquesta empresa, però si que va a cobrar molt bé.
Recordem com Fabra ja porta gastats molts milers d’euros en aquest projecte; demanat assessories a empreses internacionals; i fins ara el projecte nada en la més absoluta virtualitat; allò que no serà virtual serà el sou de Montesinos, el més fidel periodista al servei de Carlos Fabra.
Mundo Ilusión ha estat la gran excusa per fer un PAI, i també, sembla, per pagar al periodista els serveis prestats a la causa pepera, la segona part de la contractació de Josety.
PEONIA CONSULTING SL
Información Mercantil
Datos Identificativos
CIF B12715744
Dirección C/ GUITARRISTA TARREGA, 1.
12003 CASTELLON DE LA PLANA Histórico de domicilios
CASTELLON
CNAE 70201 / Alquiler de viviendas Otras actividades
Fecha de Constitución 11/04/2006
Número de inscripcion
Fecha de inscripción Registro Mercantil
299250
08/06/2006 CASTELLON
PEONIA CONSULTING SL
Historial Mercantil Completo
Datos Identificativos
Registro: CASTELLON
Sección: 8
Hoja Registral: 25906
Fecha Constitución: 11/04/2006
Duración: INDEF
Domicilio: C/ GUITARRISTA TARREGA, 1.
Código Postal: 12003
Población: CASTELLON DE LA PLANA
Provincia: CASTELLON
Capital Suscrito: 3.600 EUROS
Capital Desembolsado: 3.600 EUROS
Objeto Social: COMUNICACION ESCRITA, AUDIOVISUAL Y DIGITAL. PUBLICIDAD. EL ARRENDAMIENTO, EXCEPTO FINANCIERO, DE FINCAS URBANAS Y RUSTICAS. LA GESTION Y ASESORAMIENTO ESTRATEGICO Y DE MARKETING A EMPRESAS E INSTITUCIONES. LA PRESENTACION DE SERVICIOS A TERCEROS RELATIVOS A: ASLTENCIALES A PERSONAS DEPENDIENTES. C
Estado Sociedad: ACTIVA
CIF: B12715744
Organos Sociales Activos
Cargo publicado Nombre órgano Social F. Inscripción
ADMINISTRADOR UNICO: MONTESINOS CERVERA JESUS ANTONIO
17/05/2006
Organos Sociales Históricos
No existen Organos Sociales Históricos publicados en BORME
Lista de inscripciones BORME
Inscripción número 299250
Provincia del Registro Mercantil CASTELLON
Fecha de publicación 08/06/2006
CONSTITUCIÓN
Comienzo de operaciones: 11/04/2006
Duración: INDEF
Objeto social: COMUNICACION ESCRITA, AUDIOVISUAL Y DIGITAL. PUBLICIDAD. EL ARRENDAMIENTO, EXCEPTO FINANCIERO, DE FINCAS URBANAS Y RUSTICAS. LA GESTION Y ASESORAMIENTO ESTRATEGICO Y DE MARKETING A EMPRESAS E INSTITUCIONES. LA PRESENTACION DE SERVICIOS A TERCEROS RELATIVOS A: ASLTENCIALES A PERSONAS DEPENDIENTES. C
Domicilio: C/ GUITARRISTA TARREGA, 1. (CASTELLON DE LA PLANA)
Capital Suscrito: 3.600 EUROS
Capital desembolsado: 3.600 EUROS
NOMBRAMIENTOS
ADMINISTRADOR UNICO: MONTESINOS CERVERA JESUS ANTONIO
DATOS REGISTRALES T 1338, F 136, S 8, H 25906, I/A 1 (08/06/2006).








