ANNA notícies: mitjà de l'Arc Mediterrani sense subvencions ni publicitat, amb INDEPENDÈNCIA total.
Direcció: Andreu Purroi i Sesé. Producció: Incuba comunicació global. Contacte: anna@xarxaneta.org
Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si té foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

26 juny 2006

LLIURE DIRECTE Dilluns 26 de Juny RÀDIO KLARA 104.4 FM

Classificat com a: Notícies — radioklara @ 2:24 am Editar això

El Dilluns 26 de juny en el programa LLIURE DIRECTE de RÀDIO KLARA a més dels informatius de BBC, RÀDIO FRANÇA INTERNACIONAL, RÀDIO NEDERLAND, RED CON VOZ I DEMOCRACY NOW a partir de les 9 del matí parlarem de les Jornades Rompamos el silencio, del Fòrum Social Mundial de les Migracions, del tripartit, del desencant i tot açò amb els següents protagonistes i amb la millor música

- Roda de premsa de presentació de les Jornades Rompamos el silencio (Madrid) amb la presència de representants de RES, Sara Nieto (Madres contra la droga), Enrique de Castro (parròquia d’Entrevias), Carlos Taibo (Polítiques, UAM) i Juan Fernández (Parquímetres/Asoc. Veïns de Carabanchel)

- Entrevista a Peio Aierbe, membre de S.O.S. Racisme Gipuzkoa realitzada per companyes/vos de Radio Vallekas

- Rafael Cid autor d’El Vaivén

Pots escoltar-ho a través de RÀDIO KLARA 104.4 FM València o des de http://www.radioklara.org/emision.m3u

Esperem les teues notícies, crítiques, suggeriments en directe@radioklara.org

Salut

—–

LLIURE DIRECTE
Informació amb rigor des de les 6 del matí

RÀDIO KLARA 104.4 FM
http://www.radioklara.org

Fer un comentari

Identificat com . Eixir »

XHTML: Podeu usar les següents marques: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>

Funcionant amb WordPress