Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si tè foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

28 abril 2006

article de David Segarra en defensa d’Isaura Navarro publicat avui en el LEVANTE-EMV que ANNA notícies subscriu en la seua totalitat

Classificat com a: Notícies — ANNA @ 7:17 am

FOTO: Isaura Navarro amb Enric Morera i Joan Francesc Peris en una manifestació en defensa de la nostra terra.

La gran estafa d´Isaura Navarro
DAVID SEGARRA - COORDINADOR DE POLÍTICA INTERNACIONAL DE «L´AVANÇ»
Com és habitual en les informacions dels grans mitjans sobre l´esquerra, tot sembla demostrar que la realitat és justament la contrària. Per començar, l´acompanyant d´Isaura Navarro, òbviament, es va pagar el seu viatge. I per continuar, és habitual que els diputats estiguen acompanyats per les seues parelles. Si va acudir a reunions oficials és perquè ell és observador internacional acreditat pel Jurat Nacional Electoral de Perú. I allò de que anava en xancles i samarreta en una reunió amb el ministre? Simplement mentida. Com que no va passar res estrany, doncs no hi va haver cap queixa ni per part de l´ambaixada espanyola ni per part del Govern peruà. Aleshores, de què estem parlant? Per què està Isaura en una gran diana on els mitjans poden llançar totes les acusacions que se´ls puga ocòrrer? Per què es publiquen informacions falses en portada de grans periòdics? A qui beneficia aquesta cacera de bruixes?
Per contestar aquestes preguntes caldrà saber una mica més sobre la feina que ha realitzat Navarro els últims anys. La jove diputada s´ha destacat al Congrés espanyol per defensar les polítiques progressistes i valencianistes. A tall d´exemple caldria destacar la seua oposició a l´Estatut valencià i en defensa del nom País Valencià i la unitat de la llengua. També s´ha mostrat a favor de rebaixar del 5 al 3% el límit per entrar a les Corts Valencianes. I és una de les abanderades de la cooperació entre les forces nacionalistes i d´esquerres valencianes. L´oposició frontal al PP denunciant les suposades corrupteles de Fabra o la demagògia d´un PHN per als camps de golf ha sigut el seu cavall de batalla. Però Navarro també ha tingut una intensa activitat internacional denunciant el bloqueig a Cuba, el colpisme contra Veneçuela o la guerra d´Iraq.
És evident que s´ha guanyat poderosíssims enemics que ara li estan fent pagar el seu compromís polític. El més greu és que els rumors i les mentides puguen calar en l´opinió pública i diluir la realitat d´una intensa tasca en favor del País Valencià i dels pobles oprimits. Cal tindre molt en compte que aquestes campanyes de desprestigi apareixen periòdicament contra els polítics i organitzacions d´esquerres més actives. Ahir, les campanyes per ridiculitzar o demonitzar els rebels van ser contra Allende, Lula, Chávez o Evo. Avui són contra Xavier Vendrell i Isaura Navarro. Demà poden estar en el punt de mira Enric Morera, Glòria Marcos o Agustí Cerdà. O Escola Valenciana. O els Salvems. O els okupes. O els nacionalistes. Qualsevol que lluita per un país i un món diferent al neoliberalisme i el centralisme ens arrisquem a que se´ns inventen escàndols i acusacions sense fonaments. L´estafa mediàtica no ens pot agafar dormint, cal estar preparat i per neutralitzar-la cal estar units deixant de banda partidismes i cainismes. Perquè el divideix i venceràs és la seua tàctica. La nostra és la unitat dins de la diversitat. Ara Isaura molesta i la volen eliminar. No tinc per què estar d´acord amb ella, però mai seré jo qui se sume als corifeus del poder. I crec que puc afirmar també que cada cop som més valencians, que per damunt de sigles i partits, volem una política valenciana i d´esquerres valenta. Per això ens cal denunciar les mentides, perquè l´atac a un és l´atac a tots.

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress