CARDONA RECLAMA A LES CORTS UNA COMISSIÓ D’INVESTIGACIÓ SOBRE EL CAS FABRA
FOTO: Cardona i Glòria MarcosCARDONA RECLAMA A LES CORTS UNA COMISSIÓ D’INVESTIGACIÓ SOBRE EL CAS FABRA
Ramon Cardona, diputat d’EU-l’Entesa a Les Corts: “Després que el Ministeri haja reconegut la inhibició de la Conselleria, Cotino no pot escudar-se en un desconeixement falç per tapar a Fabra”
El diputat d’EU-l’Entesa, Ramon Cardona, anuncia que, juntament amb el grup parlamentaria del PSPV-PSOE, EU-l’Entesa reclamarà a Les Corts Valencianes “la creació d’una comissió d’investigació per tal de depurar responsabilitats polítiques a les conselleries d’agricultura i sanitat en el cas de les falsificacions d’anàlisis i productes sanitaris i la desaparició de documentació referent al Cas Naranjax (tal i com va reconèixer el propi conseller Cotino el dimecres passat)”.
Cardona indica que “després que el Ministeri haja reconegut la inhibició de la Conselleria, quan en 1998 va instar l’administració autonòmica a inspeccionar Naranjax, Juan Cotino no pot escudar-se en un desconeixement falç per tapar a Fabra ni en la desaparició misteriosa de documentació dels seus departaments”.
El diputat d’esquerres creu que “les mentides del PP acabaran passant-los factura. No poden continuar fent desaparèixer la documentació perquè estan ocultant informació molt sensible”. Per això creu que “una comissió d’investigació seriosa a Les Corts podria destapar que s’amaga darrere de la defensa de Camps a Fabra”.
Cardona recorda que “estem parlant de delictes molt greus contra la salut pública, delictes fiscals i sospites de tràfic d’influències i d’ús de càrrec públic; i la Generalitat no pot continuar amagant-se. La desaparició dels papers és una prova de la manca de transparència de la gestió del PP i raó més que suficient per iniciar immediatament un procés d’investigació”.






