EL BLOC ACUSA CAMPS DE CONFONDRE “DESIGS AMB REALITATS” I LI RECORDA QUE “SENSE FINANÇAMENT NO HI HA DINERS PER PAGAR TOT AIXÒ QUE DIU QUE FARÀ”
Morera (BLOC): “El discurs del president Camps ha estat absolutament buit de continguts polítics. Era, més que un informe polític, la carta als Reigs Mags”
El Secretari General del BLOC, Enric Morera, ha acusat hui el president de la Generalitat, Francesc Camps, d’intentar “confondre la ciutadania mitjançant un discurs que, en comptes d’afrontar els problemes reals que té País Valencià, en ocasions ha semblat més aviat la carta als Reis Mags”. Morera s’ha referit en estos termes a la intervenció del president en el Debat de Política General que ha començat este matí a les Corts Valencianes, i al qual ha assistit com a convidat el dirigent nacionalista.
En opinió de Morera, la intervenció de Camps ha sigut “patèticament triomfalista”, la qual cosa, ha afegit el dirigent nacionalista, “és especialment greu en un moment en què la Generalitat es troba en una situació de profund endeutament”. El dirigent nacionalista ha considerat “molt irresponsable” que el president de la Generalitat “faça una llista de projectes i inversions que sap perfectament que no podrà dur a terme perquè no hi ha recursos”, i ha acusat Camps d’intentar “ocultar la seua inoperància al front del Consell, la divisió del seu partit i la política desordenada i irresponsable dels alcaldes del PP”.
Del contingut del discurs, Morera ha sigut especialment crític amb allò relatiu a la política d’ordenació del territori. El pacte urbanístic que proposa el PP, ha dit el dirigent nacionalista, “no té cap sentit mentre el president de la Generalitat es dedique a fer demagògia i manipulació amb un tema tan sensible com ho és la política de l’aigua”. En relació a l’Estatut, Morera ha indicat que “PP i PSOE s’han posat d’acord en defensar un sistema de finançament absolutament insuficient” i, en eixe sentit, el dirigent nacionalista s’ha preguntat “d’on pensa traure el president Camps els diners per totes eixes inversions que diu que farà”.






