Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si tè foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

22 setembre 2005

ONO acomiada a 450 treballadors

Classificat com a: Notícies, Treball — CGT @ 3:19 pm

CGT-ono considera una irresponsabilitat social l’acomiadament de centenars de treballadors com a conseqüència de la fusió amb AUNA
La Confederació General del Treball manifesta la seua condemna i oposició a la decisió d’Ono de no renovar a 450 treballadors temporals. En aquest sentit, CGT aclareix a més que, a banda del greu perjuí que suposa deixar sense treball a gairebé un 25% de la plantilla actual, la direcció d’Ono està actuant de manera poc transparent amb els propis afectats i els seus representants.
I és que, a dia d’avui, Ono no ha comunicat oficialment la notícia, la qual cosa, per a CGT és una mostra més de la falta de respecte, autoritarisme i covardia que la direcció està tenint amb la plantilla. Ha sigut la premsa l’encarregada de “notificar” la decisió.
Així mateix, CGT informa que ja han començat els acomiadaments en el Call Center de València, on no s’ha renovat a 11 treballadors argumentant falta de pressupost. Aquesta és la primera conseqüència directa i terrible de la fusió amb AUNA, una operació que generarà copiosos dividends per a les accionistes i que atempta contra la cloquejada “liberalització del mercat”. És la imposició dels guanys empresarials en detriment dels interessos generals.
Finalment afegir que CGT ha demandat en diverses ocasions a Ono-Valencia per atemptar contra la llibertat sindical i per violar el dret a la tutela sindical. Per a aquest sindicat, part del que està succeint (fusions acompanyades d’acomiadaments massius, precarització de les condicions de treball, pèrdua de poder adquisitiu) és resultat del relaxe de l’administració i del sindicalisme oficial a l’hora de limitar, com a mínim, les cacicades empresarials.
Secció Sindical CGT-ONO València
Gabinet de Premsa CGT-PV
València, 22 setembre del 2005

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress