Normes per editar notícies: estar en valencià, tenir els titulars en minúscules, si tè foto, que el text visible a ser possible no la ultrapasse i tenir un aspecte general acurat. Tota notícia que no complesca les normes podrà ser esborrada.

30 juliol 2005

Repte a Camps en la Ribera Baixa

Classificat com a: Notícies — ANNA @ 10:45 am

L’alcalde socialista de Sueca, Salvador Gil, va manifestar ahir la seva intenció de convidar al president de la Generalitat, Francisco Camps, perquè acudeixi al saló de plens de la capital de la Ribera Baixa a explicar en públic les raons per les quals s’oposa al canvi de la presa d’aigua del transvasament Xúquer-Vinalopó de Cortes de Pallars al azud de la Marquesa, a Cullera. “AL 90% de les parts els sembla una bona solució o un mal menor; no entenc la postura de Camps davant aquest projecte solidari entre comarques”, va manifestar Gil. L’executiva comarcal socialista es va pronunciar per la modificació del traçat i ajuntaments de la Ribera Alta i Baixa aprovaran mocions en aquest sentit.
La plataforma Xúquer Viu va anunciar en una reunió informativa celebrada en Sueca que seguirà treballant pel sanejament integral del Xúquer. Paco Sanz, portaveu del col·lectiu, va dir: “Ja li hem fet un oferiment formal de col·laboració a la ministra Cristina Narbona, per a treballar junts, sempre que hagi pressuposat i un calendari”.
Entre les necessitats plantejades per Xúquer Viu està la revisió del Pla de Cuenca i l’establiment d’un “cabal ecològic seriós i no simbòlic”. Sanz va mostrar la seva satisfacció pel canvi de la presa d’aigua: “Encara que no és el qual més ens satisfà, impedeix la destrucció del massís del Caroig, garanteix l’aigua per a la Ribera i descarta la utilització de l’aqüífer de la plana sud de València”.
JOSEP BLAY - Sueca
EL PAÍS - 30-07-2005

Fer un comentari

Necessiteu estar identificats per a poder comentar.

Funcionant amb WordPress